SRI MURNI SETYAWATI

Kembali

Biodata SIHURA
Foto
Nidn0010095408
NamaSRI MURNI SETYAWATI
Profil Peneliti
Sinta ID
GScholar ID
Scopus ID
Score SINTA
SCORE Overall 264
SCORE Overall 3 Years 83
Affil Score 264
Affil Score 3 Years
Scopus Web Of Science Garuda Google Scholar IPRs Books

Showing 1-20 of 71 items.
Google Scholar
#JudulJenis JurnalKategoriTahunJumlah Citasi
 
1Pengaruh Kredibilitas dan Kualitas Argumen terhadap Niat Beli dengan Peran Mediasi KepercayaanJurnal Ekonomi, Bisnis, dan Akuntansi 23 (2), 1-15, 2021 Authors: CE Dewi, PH Adi, SM Setyawati20210
2ANALISIS PENGARUH KEBUDAYAAN, SOSIAL, KEPRIBADIAN DAN PSIKOLOGIS TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN SHARâ â ‚¬ â „¢ E (Survei pada nasab...Performance 6 (1)Authors: D Darmawati, B Subekti, SM Setyawati20130
3ANALISIS PENGARUH KEBUDAYAAN, SOSIAL, KEPRIBADIAN DAN PSIKOLOGIS TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN SHARâ â ‚¬ â „¢ E (Survei pada nasabah Bank Muamalat Indonesia Cabang Purwokerto)Performance 6 (1)Authors: D Darmawati, B Subekti, SM Setyawati20130
4ANALISIS PENGARUH KEBUDAYAAN, SOSIAL, KEPRIBADIAN DAN PSIKOLOGIS TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN SHAR’E (Survei pada nasabah Bank Muamalat Indonesia Cabang PurwokertoPerformance: Jurnal Personalia, Financial, Operasional, Marketing dan Sistem …, 2018 Authors: D Darmawati, B Subekti, SM Setyawati, S Sumarsono201816
5ANALISIS PENGARUH KEBUDAYAAN, SOSIAL, KEPRIBADIAN DAN PSIKOLOGIS TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN SHAR’E (Survei pada nasabah Bank M...Performance 6 (1), 16-32Authors: D Darmawati, B Subekti, SM Setyawati, S Sumarsono20180
6Pengaruh Hedonic Shopping Terhadap Impulse Buying Yang Dimediasi Emosi Positif (Survei Pada Konsumen Toko Fashion di Kota “X”)Jurnal Ekonomi, Bisnis, dan Akuntansi 21 (1), 2019 Authors: D Ikanubun, SM Setyawati, NC Afif20197
7Disiplin Pasar, Krisis Perbankan dan Penjaminan Simpanan (Studi Kasus Perbankan Indonesia)Performance 16 (2), 2013 Authors: DP Jati, SM Setyawati20134
8Disiplin Pasar, Krisis Perbankan Dan Penjaminan SimpananPerformance: Jurnal Personalia, Financial, Operasional, Marketing dan Sistem …, 2012 Authors: DP Jati, SM Setyawati20121
9Analisis Pengaruh Religiosity, Service Quality dan Image Terhadap Customer Loyalty dengan Trust Sebagai MediasiJurnal Ekonomi, Bisnis, dan Akuntansi 22 (1), 78-94, 2020 Authors: DSK Aji, SM Setyawati, R Rahab20204
10Analisis Dampak Inovasi Layanan Keuangan Berbasis Teknologi Dan Literasi Keuangan Terhadap Perilaku KeuanganProsiding 10 (1), 2021 Authors: E Widiastuti, DP Jati, AT Nawarini, SM Setyawati20214
11ROOT CAUSE PROBLEM SOLVING (RCPS) ANALYSIS AS AN OPTIMIZATION OF GENERAL CATEGORY ELECTRICITY BILL ARREARS CONTROL STRATEGY AT PT PLN (PERSERO) UNIT LAYANAN PELANGGAN BANYUMASIJESS International Journal of Education and Social Science 1 (1), 28-36Authors: F Sinaga, SM Setyawati, RD Laksana20190
12Investigating the effect of entrepreneurship development on the relationship between market orientation, total quality management and SMEs performance in KanoInt. J Sup. Chain. Mgt Vol 7 (2), 107Authors: HB Rogo, MNM Shariff, MH Hafeez20183
13JBIMA (JURNAL BISNIS DAN MANAJEMEN) ISSN 2338-9729 (print)Authors: KSM UKM, MI Sohilauw00000
14Factors and priorities considered in the product design process: A case study of SMIsJurnal Akuntasi, Manajemen dan Ekonomi 9 (2), 149-160, 2007 Authors: MB Saud, A Mohd Saifudin, WR Adawiyah, SM Setyawati20070
15Brand loyalty as a mediator of the relationship between brand trust and brand performanceAuthors: MN Mohd Shariff, SM Setyawati, K Anindita H20120
16The moderating effects of personality, attitudes, leadership on market orientation and business performance of SMEs in Purwokerto Province, IndonesiaAuthors: MN Mohd Shariff, SM Setyawati, M Rosiana20170
17Competitive Advantage of Mediating Variable on the Relationship Between Innovation and BusinessPerformance on SMES in Purwokerto ProvinceSaudi Jornal of Business and Management Studies 2 (Juli 2017), 693-699Authors: MNMS Sri Murni Setyawati, Monica Rosiana20178
18PENGARUH BRAND CHARACTERISTIC TERHADAP BRAND LOYALTY DIMEDIASI OLEH BRAND TRUST DAN BRAND AFFECTJurnal Ekonomi, Bisnis, dan Akuntansi 21 (3), 2019 Authors: M Rahmawati, SM Setyawati, NC Afif20190
19Impact Of Brand Trust On Customer Satisfaction And Customer LoyaltyICORE 5 (1)Authors: N Ardhiansyah, SM Setyawati, A Yunanto20210
20Knowledge-Based Promotion Policies in Sustainable City TransportationGazi University Journal of Science 33 (12), 179-188, 2020 Authors: P Widiyanto, SM Setyawati, NC Afif, ME Kaukab20200