CHANDRA SUPARNO

Kembali

Biodata SIHURA
Foto
Nidn(not set)
NamaCHANDRA SUPARNO
Profil Peneliti
Sinta ID
GScholar ID
Scopus ID
Score SINTA
SCORE Overall 69
SCORE Overall 3 Years 58
Affil Score 69
Affil Score 3 Years
Scopus Web Of Science Garuda Google Scholar IPRs Books

Showing 1-12 of 12 items.
Google Scholar
#JudulJenis JurnalKategoriTahunJumlah Citasi
 
1PROPOSING POVERTY-ERADICATION MODEL:(THE ROLE OF ENTREPRENEURSHIP, WAQF AND EDUCATION IN INDONESIA)Authors: P Hariadi, C Suparno00000
2Study about Individual Antecedents to Choose Halal Cosmetic Products through Means-End Chain Theory ApproachesProceeding: International Conference on Business, Economics and Governance …Authors: C Suparno20190
3KEADILAN SISTEM PENILAIAN KINERJA PADA INSTANSI PEMERINTAH DAERAH KABUPATEN BANYUMASSustainable Competitive Advantage (SCA) 7 (1)Authors: A Rafinda, C Suparno, H Ompusunggu20170
4MODEL ANALISIS KELAYAKAN USAHA BUMDES DI KECAMATAN KALIGONDANGProsiding 7 (1)Authors: B Bambang, C Suparno20170
5HUBUNGAN ANTARA IDENTITAS DIRI DENGAN SIKAP INDIVIDU TERHADAP PRODUK FASHION HIJABSustainable Competitive Advantage (SCA) 7 (1)Authors: C Suparno, B Sunarko20170
6PENGARUH STORE ATMOSPHERE DAN IN-STORE CONVENIENCE TERHADAP NIAT KONSUMEN UNTUK MELAKUKAN PEMBELIAN ULANGSustainable Competitive Advantage (SCA) 5 (1)Authors: C Suparno, LR Naufalin20150
7Pengaruh Self-Identity, Sikap Individu Dan Norma Subyektif Terhadap Niat Untuk Membeli Produk Hijab FashionMedia Ekonomi dan Manajemen 32 (2)Authors: C Suparno20171
8Menggagas Model Islamic Brand Resonance: Integrasi Konsep Brand Resonance Dan Islamic BrandingProsiding FEB UNTAG SemarangAuthors: C Suparno20171
9Analisis Persepsi Dan Sikap Individu Untuk Memilih Produk HijabMedia Ekonomi dan Manajemen 31 (1)Authors: C Suparno20161
10Optimalisasi Model Manajemen Wakaf: Peran Pendidikan Tinggi Dan Audit Sektor PublikMedia Ekonomi dan Manajemen 31 (2)Authors: C Suparno20162
11Anteseden Niat Untuk Memlih Jasa Halal Beauty Center: Aplikasi Theory of Planned Behavior Dan Peran ReligiusitasMedia Ekonomi dan Manajemen 32 (1)Authors: C Suparno20177
12Online purchase intention of halal cosmetics: SOR framework applicationJournal of Islamic MarketingAuthors: C Suparno202018