SULIYANTO

Kembali

Biodata SIHURA
Foto
Nidn0001047406
NamaSULIYANTO
Profil Peneliti
Sinta ID
GScholar ID
Scopus ID
Score SINTA
SCORE Overall 1105
SCORE Overall 3 Years 289
Affil Score 1105
Affil Score 3 Years
Scopus Web Of Science Garuda Google Scholar IPRs Books

Showing 181-200 of 272 items.
Google Scholar
#JudulJenis JurnalKategoriTahunJumlah Citasi
 
181Pengaruh Penambahan Silica Fume Dalam Campuran Beton terhadap Kuat Tekan pada Kondisi Direndam Air Tawar dan Air LautProkons: Jurnal Teknik Sipil 6 (2), 169-176, 2012 Authors: SR Suliyanto20120
182Supply Chain Involvement in Engagement Verification of Marketing and Operational CollaborationINA-RxivAuthors: S Sarkum20180
183The Moderating Role of Dynamic Marketing Engagement in Marketing Function for SMEs Business Performance1st Aceh Global Conference (AGC 2018), 506-509, 2019 Authors: S Sarkum, BA Pramuka, A Suroso, S Suliyanto, S Supriadi20190
184Statistika MatematikaUniversitas Jember, 2011 Authors: S Setiawani20112
185The role of digital technology in people-centered development: the basic needs approach in the Kampung Marketer ProgramJurnal Perspektif Pembiayaan dan Pembangunan Daerah 9 (6), 493-502, 2022 Authors: S Sulasih, A Suroso, W Novandari, S Suliyanto20220
186Memprediksi Niat Beli Produk Fashion Melalui Aplikasi Marketplace dengan Theory Planned Behaviour dan Product Knowledge sebagai Variabel Moderasi dengan Analisa Partial Least …el-Jizya: Jurnal Ekonomi Islam 10 (1), 1-20, 2022 Authors: S Sulasih, S Suliyanto, W Novandari, A Munawaroh20220
187KAJIAN TEOLOGIS PEMBERDAYAAN MASYARAKAT KAMPUNG MARKETER PERSPEKTIF EPISTEMOLOGIPerwira Journal of Community Development 2 (1), 1-20, 2022 Authors: S Sulasih, W Novandari, S Suliyanto20220
188SWOT Analysis to Determine a Creative Economic Development Strategy During the Covid-19 PandemicInternational Journal of Ecma Science 1 (2), 62-81, 2021 Authors: S Sulasih, W Novandari, S Suliyanto, FA Dwiyaningsih20210
189Relationship MarketingAuthors: S Sulhaini20141
190The S Robust Estimator in Seemingly unrelated Regression ModelJurnal ILMU DASAR 9 (2), 165-171, 2008 Authors: S Suliyanto20080
191Pengaruh Adaptabilitas Pemasaran Terhadap Kinerja Pemasaran Melalui Hubungan Dengan Pelanggan Dan Keunggulan BersaingPerformance: Jurnal Personalia, Financial, Operasional, Marketing dan Sistem …, 2018 Authors: S Suliyanto20181
192UKM GOES DIGITAL: DASAR, KONSEPTUAL DAN PENGEMBANGANJURNAL INFORMATIKA 5 (1), 46-47Authors: S Suliyanto20170
193KESESUAIAN (FIT) ANTARA LINGKUNGAN DENGAN ORIENTASI STRATEGI UNTUK MENINGKATKAN KINERJA USAHA KECIL MENENGAH (UKM): SEBUAH M...Performance 10 (1), 88-101Authors: S Suliyanto20180
194Differences in Views Likert scale as an Ordinal Scale or Interval scaleProceedings of the National Seminar on Statistics, Diponegoro University, 51-60, 2011 Authors: S Suliyanto20113
195Pengaruh Pengetahuan Pemasaran terhadap Hubungan dengan Pelanggan melalui Kualitas Komunikasi dan AdaptabilitasJurnal Bisnis dan Ekonomi 20 (1), 24193, 2013 Authors: S Suliyanto20130
196Development Strategy Analysis of Baturraden Natural Tourism Destination in Banyumas RegencyProceeding ICMA-SURE 1 (1), 2021 Authors: S Suliyanto20210
197Perbedaan Pandangan Skala likert sebagai Skala Ordinal atau skala IntervalProsiding Seminar Nasional Statistika Universitas Diponegoro 2011, 51-60, 2011 Authors: S Suliyanto201118
198Effect of entrepreneurship orientation and marketing-based reward system towards marketing performanceInternational Journal of Business and Social Science 2 (6), 168-174, 2011 Authors: S Suliyanto20113
199Ekonomika terapan: Teori dan Aplikasi dengan SPSSCV Andi Offset. Yogyakarta, 2011 Authors: S Suliyanto20115
200Tourism Mix Factor: Tourists’ Travel Orientation in Choosing Types of Tourism Objects in IndonesiaAsian Social Science 16 (5), 1-57, 2020 Authors: S Suliyanto20200